Кількість
|
Вартість
|
||
|
Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Видатна британська консультантка Аманда Коулман дає чіткі й переконливі відповіді на ці та чимало інших запитань, що зазвичай хвилюють вдумливих керівників і піарників. Ця актуальна книжка є втіленням більш ніж двадцятирічного досвіду практичної роботи авторки в галузі кризових комунікацій. Цінні поради, наведені результати досліджень і велика кількість конкретних прикладів стануть справжнім ресурсом у повсякденній діяльності професійного комунікатора до настання кризи і на будь-якому її етапі. А продумане планування, своєчасне реагування та постійна увага до людей допоможуть захистити бізнес, зробивши його міцним і стійким до будь-яких викликів.
Книжка Аманди Коулман «Стратегії кризових комунікацій» — це вичерпний посібник із керування комунікаціями у кризових ситуаціях у сучасному швидкоплинному й непередбачуваному бізнес-середовищі. Аманда Коулман, досвідчена фахівчиня з комунікацій, ділиться практичними порадами та стратегіями для ефективної підготовки, реагування й відновлення після криз.
Книжка охоплює різні аспекти кризової комунікації, включно з оцінкою ризиків, кризовим плануванням, розробкою меседжів, зв’язками зі ЗМІ, веденням соціальних мереж і відновленням репутації. Вона доводить важливість проактивної підготовки та пропонує, як упоратися з різними типами криз, від витоку даних до стихійних лих. Аманда Коулман наводить приклади реальних ситуацій, залучає тематичні дослідження й описує дієві кроки для реалізації ефективних стратегій комунікації у кризових ситуаціях. Вона ділиться знаннями й інструментами, які допомагають орієнтуватися в складних ситуаціях, захищати репутацію бренду та виходити сильнішими з криз. Текст містить вказівки щодо використання традиційних і цифрових каналів комунікації, а також поради щодо взаємодії із зацікавленими сторонами, керування громадським сприйняттям і збереження репутації організації.
Книжка «Стратегії кризових комунікацій» стане цінним джерелом інформації для спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, керівників та всіх, хто відповідає за керування кризами в організації.