Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Стратегії кризових комунікацій. Аманда Коулман. Аманда Коулман

Немає в наявності
Артикул: 00005251
390 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоби
додати товар у список побажань
Опис

Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Видатна британська консультантка Аманда Коулман дає чіткі й переконливі відповіді на ці та чимало інших запитань, що зазвичай хвилюють вдумливих керівників і піарників. Ця актуальна книжка є втіленням більш ніж двадцятирічного досвіду практичної роботи авторки в галузі кризових комунікацій. Цінні поради, наведені результати досліджень і велика кількість конкретних прикладів стануть справжнім ресурсом у повсякденній діяльності професійного комунікатора до настання кризи і на будь-якому її етапі. А продумане планування, своєчасне реагування та постійна увага до людей допоможуть захистити бізнес, зробивши його міцним і стійким до будь-яких викликів.

Книжка Аманди Коулман «Стратегії кризових комунікацій» — це вичерпний посібник із керування комунікаціями у кризових ситуаціях у сучасному швидкоплинному й непередбачуваному бізнес-середовищі. Аманда Коулман, досвідчена фахівчиня з комунікацій, ділиться практичними порадами та стратегіями для ефективної підготовки, реагування й відновлення після криз.

Книжка охоплює різні аспекти кризової комунікації, включно з оцінкою ризиків, кризовим плануванням, розробкою меседжів, зв’язками зі ЗМІ, веденням соціальних мереж і відновленням репутації. Вона доводить важливість проактивної підготовки та пропонує, як упоратися з різними типами криз, від витоку даних до стихійних лих. Аманда Коулман наводить приклади реальних ситуацій, залучає тематичні дослідження й описує дієві кроки для реалізації ефективних стратегій комунікації у кризових ситуаціях. Вона ділиться знаннями й інструментами, які допомагають орієнтуватися в складних ситуаціях, захищати репутацію бренду та виходити сильнішими з криз. Текст містить вказівки щодо використання традиційних і цифрових каналів комунікації, а також поради щодо взаємодії із зацікавленими сторонами, керування громадським сприйняттям і збереження репутації організації.

Книжка «Стратегії кризових комунікацій» стане цінним джерелом інформації   для спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, керівників та всіх, хто відповідає за керування кризами в організації.

Автор Аманда Коулман
Видавництво Фабула
Розділ Бізнес
Штрихкод 9786175220771
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Самовивіз з книгарні на Арсенальній
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору