Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Сторіноміка маркетинг у пострекламну епоху. МАК-КІ Роберт, ДЖЕРАС Томас. ДЖЕРАС Томас, МАК-КІ Роберт

В наявності
Артикул: 00001879
250 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Опис

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії,яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньо відомому семінарі, створеному легендарним майстром оповіді Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій. Мак-Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips,Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетноорієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію пере конливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Автор ДЖЕРАС Томас, МАК-КІ Роберт
Видавництво Віват
Розділ Бізнес
Рік видання 2019
Кількість сторінок 240
Штрихкод 9789669820365
Формат, мм 150х205
Вага, кг 0.290
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Самовивіз з книгарні на Арсенальній
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору