Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Широким поглядом. Нова стратегія інновацій. Рон Аднер.

В наявності
Артикул: 00003386
349 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Опис

Чому компанії із чіткою стратегією, інноваційним продуктом і натхненними лідерами на чолі все одно зазнають невдачі? Експерт з інновацій Рон Аднер уже понад десятиліття досліджує першопричини перемог та поразок у бізнесі і готовий провести читачів від Кенії до Каліфорнії, від транспорту до телекомунікацій, щоб розкрити приховану структуру успіху.

Захопливе дослідження, яке пропонує новий погляд на такі тріумфи, як стратегія Amazon щодо електронних книг і шлях Apple до домінування на ринку; монументальні невдачі на кшталт Michelin з run-flat шинами і Pfizer з інгаляційним інсуліном. «Ширший погляд» допоможе відкинути старі погляди на ведення бізнесу та скористатися новим потужним набором рамок та інструментів, які примножать ваші шанси на успіх інновацій.

Ця книжка змінить те, як ви бачите, як ви думаєте і як ви виграєте.

Чим хороша ця книжка:

  • Пояснює ризики вузького бачення, пов’язані з підходом до інновацій. Змушує керівників переосмислити свої інноваційні припущення та спрямувати захоплення від концепції нового продукту на критичну оцінку кожного потенційного партнера та зацікавленої сторони.

  • Здійснює глибокий аналіз як успіхів, так і поразок відомих компаній, та демонструє, як наше бачення впливає на успіх продукту чи проєкту.

  • Надає проривні методи, які допоможуть компаніям усунути сліпі зони у стратегії та помітно збільшити шанси на успіх.
  • Книжка є результатом більш ніж десятиліття досліджень та випробувань, які Рон Аднер і його команда провели для того, щоб зрозуміти структуру справжньої перемоги у бізнесі.

Про автора:

Рон Аднер — професор стратегії в школі бізнесу Дартмутського коледжу, виступає спікером і консультантом для компаній по всьому світу. Останні десять років вивчає першопричини успіху та невдачі інновацій. Публікувався в Wall Street Journal, Financial Times, Forbes і Harvard Business Review.

Видавництво Лабораторія
Розділ Саморозвиток
Штрихкод 9786178053703
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Самовивіз з книгарні на Арсенальній
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору