Безкоштовна доставка від 500 грн.
Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Характеристики
Автор Мартін Томас
Видавництво Фабула
Розділ Бізнес
Серія #PROBusiness
Перекладач Ярослава Машико
Рік видання 2020
Кількість сторінок 304
Штрихкод 9786170963833
Формат, мм 170x240x22
Вага, кг 0.589
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа. Мартін Томас

В наявності
Артикул: IM-0007001
490 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Опис

Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства?

Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах.

Автор: Мартін Томас

Самовивіз із книгарень на Арсенальній та в Івано-Франківську — безкоштовно. 
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору