Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

PRObusiness : Естетичний інтелект : як його розвинути й використовуватив бізнесі й житті (у). Емілі. Полін Браун

В наявності
Артикул: 00005246
420 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Опис

Книжка Полін Браун «Естетичний інтелект» показує, наскільки важлива естетика в нашому житті і, звісно, в бізнесі. Пані Браун переконана: це м'яз, який можна накачати, тобто будь-хто може розвинути естетичне чуття й застосовувати це вміння на практиці.  На думку авторки, естетична складова продукту не менш важлива за його функціональність, а компанії мусять приділяти естетиці стільки ж уваги, скільки й фінансовим звітам. Як прокачати «естетичний м’яз», як сформувати естетичну цінність товарів, як правильно розказати про це споживачам — на ці й інші теми авторка веде з читачем невимушену розмову, наводячи безліч прикладів сильних естетичних рішень, втім, залишає досить простору для власних висновків.

Як відомо, попит формує пропозицію. Вважається, що ця сентенція описує специфіку діяльності не лише ринку як такого, але й сфери послуг, ба більше – вона торкається всієї сукупності взаємовідносин між умовним клієнтом та умовним автором якогось продукту. А значить, суттєво виходить за вузькі бізнесові рамки. Адже в наш час взаємодія з клієнтами торкається царини психологіїфілософії та спрямована на тонке розуміння їх бажань. Що, в свою чергу, прямо впливає на тренди.  

Більшості споживачів сьогодні взагалі не потрібно багато – для них більше важливо саме те, як ми до цього ставимося. Споживач хоче отримати додаткову цінність від контакту з продуктом. Тому естетика дуже важлива та пріоритетна в бізнесі. Дану проблематику  і підіймає у своїй книзі «Естетичний інтелект» Полін Браун. Вона ставить ті питання, котрі однаково будуть цінними і клієнту, і автору певного продукту. 

З 2008 року авторка книги є стипендіатом Генрі Крауна в Інституті Аспена. Консультує цілі підприємства на рахунок споживчого маркетингу, етапів створення бренду і банально роздрібної торгівлі. Вона знає майже все про індустрію моди та косметики і переконана, що в наш час потрібно працювати з почуттями та емоціями покупців. Тільки так можна створювати успішні і, головне, стійкі бренди. 

У цій книзі на прикладах багатьох компаній Браун пояснює, як різні підходи до роботи з естетичними принципами роблять компанію процвітаючою або, навпаки, збільшують ризик провалу. Крім того, показує, як самостійно розвивати естетичний інтелект (і, отже, особистий стиль): з її точки зору, це не даність, а навичка, яку можна практикувати (хоча це потребує часу та зусиль).

Автор Полін Браун
Видавництво Фабула
Розділ Бізнес
Штрихкод 9786175220818
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Самовивіз з книгарні на Арсенальній
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору