Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху. Марія Росс

В наявності
Артикул: 00001683
260 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Опис

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими. Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру.

Автор Марія Росс
Видавництво Yakaboo Publishing
Розділ Бізнес
Штрихкод 9786177933112
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Самовивіз з книгарні на Арсенальній
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору