Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Емоції на роботі. Ліз Фослейн, Моллі Вест Даффі. Ліз Фослейн, Моллі Вест Даффі

Немає в наявності
Артикул: 00001052
280 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Тип обкладинки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоби
додати товар у список побажань
Опис

Як за допомогою емоцій професійно зростати.

ТЕМАТИКА
Психологія, емоційний інтелект, HR.

ПРО КНИЖКУ
Нам нав’язали, що справжній професіонал придушує свої емоції та не дає волі почуттям. А якщо це неправильно? Експертки з розвитку компаній Ліз Фослейн та Моллі Вест Даффі розвінчують цей міф і запевняють: ігноруючи емоції на роботі, ми ризикуємо припуститися багатьох помилок. За допомогою прикладів та різноманітних досліджень вони доводять: успішні команди народжуються лише там, де є психологічна безпека і емоційний баланс. Відчуття успіху щодо річного звіту і підвищення зарплатні — значущі емоції, але й радість від схвального емоджі директора, злість на колегу, що не прибрав за собою, чи заздрість — не менш важливі під час роботи.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для всіх, хто відчував самотність, нудьгу, розчарування, перенавантаження або невпевненість на роботі, а також для менеджерів, які прагнуть створити успішну команду й культуру.

ЧОМУ ВАРТО ПРИДБАТИ КНИЖКУ «ЕМОЦІЇ НА РОБОТІ»
У цій книжці авторки подають корисні поради та дотепні ілюстрації про ситуації, які виникали майже за кожним робочим столом. Ліз Фослейн та Моллі Вест Даффі доведуть, чому варто припинити пригнічувати свої емоції на роботі, знайти правильні канали спрямування заздрості й тривоги, створити краще і приємніше робоче місце та нарешті полюбити понеділок.

ПРО АВТОРОК
Ліз Фослейн — директорка з контенту Humu, компанії, яка за допомогою поведінкових наук працює над покращенням команд. Колонки та ілюстрації Ліз були опубліковані в таких виданнях, як Economist, New York Times, NPR та Freakonomics.

Моллі Вест Даффі — експертка з організаційного та лідерського розвитку, колишня провідна організаційна дизайнерка у світовій інноваційній компанії IDEO. Публікується в таких виданнях, як Harvard Business Review, Entrepreneur, Fast Company та Quartz. 

Автор Ліз Фослейн, Моллі Вест Даффі
Видавництво Наш формат
Розділ Психологія
Перекладач Валерія Глінка
Рік видання 2020
Кількість сторінок 264
Штрихкод 9786177863150
Формат, мм 140 х 210
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Самовивіз з книгарні на Арсенальній
«Новою поштою» по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.
«Укрпоштою»  по Україні та за кордон — за тарифами перевізника.

 

Готівкою при отриманні у відділенні «Нової пошти»
Банківською картою на сайті
Вгору