Безкоштовна доставка від 500 грн.
Хороші люди читають хороші книжки
Графік роботи:
Книгарня-кавʼярня:  Інтернет-магазин:
Пн-Пт: 08:00-22:00 Пн-Нд: 09:00-19:00
Сб-Нд: 09:00-22:00  
0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Характеристики
Автор Джек Траут, Ел Райс
Видавництво Фабула
Розділ Бізнес
Перекладач В’ячеслав Стельмах
Рік видання 2019
Кількість сторінок 240
Штрихкод 9786170953858
Формат, мм 205х205
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Маркетингові війни. Джек Траут, Ел Райс

Немає в наявності
Артикул: 00002334
550 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоби
додати товар у список побажань
Опис

Книга "Маркетингові війни" від Ела Райса і Джека Траута пропонує захопливу подорож у світ маркетингових стратегій, які вдало адаптовані з військової теорії Карла фон Клаузевіца. Автори ретельно аналізують та застосовують такі стратегії, як удар із флангу та партизанська війна, до маркетингового середовища, представляючи їх як ключ до успішного функціонування сучасних компаній. Книга розкриває приголомшливі паралелі між військовими та маркетинговими рішеннями та надає читачеві можливість глибше осмислити сучасні підходи до маркетингу. Рекомендації авторів перед читанням допоможуть використовувати концепції та приклади книги для досягнення маркетингового успіху, перетворюючи її на корисне джерело знань для всіх, хто цікавиться ефективними стратегіями у бізнесі та професійним розвитком.

Вгору