Особистий бренд — це унікальна ідентичність, яку будь-хто може побудувати навколо своїх професійних та особистих навичок і талантів. Створення власного бренду — це довготривалий та кропіткий процес, однак якщо відповідально підійти до цієї справи, то шанси на успіх має кожен. Потужний та впізнаваний брендинг дає безліч плюсів найрізноманітнішим спеціалістам. В цій статті розповімо, що таке особистий бренд, кому він справді потрібен, як його створити та успішно просувати.

особистий бренд цеКому й навіщо потрібен особистий бренд?

Персональний брендинг це своєрідний образ, який людина створює завдяки своїм навичкам, вмінням, талантам, унікальним рисам тощо. Все це допомагає якісно виділитись серед конкурентів, стати кращим у своїй справі й звісно ж отримувати значно вищий дохід від власної діяльності. Популярним є питання що дає особистий бренд та кому він потрібен.

Ось, як умовно можна згрупувати таких людей:

  1. Експерти. Особистий бренд допомагає будувати довіру та визнання від своєї аудиторії. Він може стати ключем до нових можливостей кар'єрного росту. Ваша експертність може проявлятися у будь-якій ніші. Ви можете бути психологом, нутриціологом, спортивним тренером, копірайтером, юристом — якщо ваше обличчя та ім’я впізнавані, то це в геометричній прогресії збільшуватиме кількість потенційних клієнтів, які захочуть купити послугу саме у вас.
  2. Підприємці. Маючи власний бізнес не потрібно бути в його тіні. Займатися маркетингом та розкруткою компанії потрібно, однак й за власний бренд забувати не варто. Чудово, якщо саме ви є лицем своєї фірми.
  3. Медійні особи. Це блогери, знаменитості, які стаючи популярними й починають активно цим користуватися. Наприклад, майже кожен відомий інфлюенсер окрім блогу в Інстаграм чи Тік Ток має ще якийсь успішний бізнес: різноманітні магазинчики, чи салони краси. Їхні підписники їм довіряють, тож охоче купують пропоновані ними товари та послуги.

Сила особистого бренду є неймовірно потужною. Якщо вам довіряють, якщо ваше ім’я у всіх на слуху — перед вами відкриваються неймовірні можливості. Окрім створення успішного бізнесу персональний бренд дозволяє непогано заробляти різноманітними навчальними курсами або консультаціями.

З чого складається особистий бренд: основні пункти

Є три головні атрибути особистого бренду:

  • Експертність: саме ваші знання і досвід в конкретній сфері грають ключову роль у побудові особистого бренду;
  • комунікаційні навички: важливим є вміння ефективно спілкуватися та виступати перед аудиторією, бути впевненим в собі та переконливо звучати;
  • унікальність: намагайтесь бути ні на кого не схожим інакше вас просто звинуватять у плагіаті або будуть з кимось порівнювати. Успіх — це коли ви оригінал, а всі інші вас намагаються копіювати.

Крім цих основних пунктів є й багато інших нюансів. Наприклад, наявність власних “фішок”, тезисів, цитат, зрештою цілісність вашого образу. Ви не повинні суперечити самі собі вводячи тим самим аудиторію в оману. Наприклад, якщо ви пропагуєте здорове харчування, то маєте на власному прикладі його демонструвати.

Як створити власний бренд та нюанси його вдалого просування

З чого почати формування та розвиток бренду? Є певна стратегія розвитку особистого бренду, якої варто дотримуватись:що таке особистий бренд

  1. Позиція. Якщо мова про розробку бренду з нуля, то для початку визначтесь хто ви, що ви хочете транслювати аудиторії та якими знаннями можете ділитися.
  2. Цільова аудиторія. Діти, молодь, люди, які мають якісь проблеми й хочуть їх вирішити, молоді батьки — від того, хто вас читатиме чи дивитиметься залежить те, як ви маєте виглядати та поводитися в кадрі.
  3. Просування. Виберіть соціальну мережу у якій ви хочете вести та розвивати блог (Ютуб, Інстаграм, Тік Ток, Телеграм тощо), та починайте створювати експертний контент. Якість фотографій та відео мають значення, тому не лінуйтесь зробити собі професійну фотосесію, а також гарно продумайте текстовий супровід. Якщо мова про відео, то не зайвим буде заздалегідь писати сценарій.

І найголовніше у розвитку особистого бренду — це постійне навчання та самовдосконалення. Дивіться тематичний контент, читайте відповідну літературу. 

Сьогодні у перелік найкращі книги з особистого бренду входять такі видання, як:

  1. Міфи про брендинг”, автори Саймон Бейлі, Енді Мілліґан.
  2. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу”, автори Метт Джонсон, Прінс Гуман.
  3. “Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку”, автор Луїс Педроса.
  4. Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі”, автор Райт К.

Ці та інші книги про особистий бренд можна недорого замовити в інтернет-магазин СЕНС. В електронному каталозі зручно шукати потрібну літературу за автором, назвою, жанром, популярністю, чи навіть ціною (від дешевшої). Для покупців діє доставка посилок у Львів, Київ, Івано-Франківськ, Тернопіль, Луцьк, Рівне, Вінницю та інші міста України. Вартість доставки визначає компанія-перевізник.