Кількість
|
Вартість
|
||
|
У книзі автор розкриває, критикує та намагається розвинути феномен «альтернативності» середньої освіти, посилаючись, окрім власного, на досвід найвідоміших світових альтернативних навчальних закладів, зокрема, школу Summerhill у Великобританії. Це чи не перша українська книжка про альтернативну освіту, яка з кожним роком набуває більших масштабів, але досі мало ким аналізувалась.
«Під час війни як ніколи важливо вміти виховувати. Не абияк, а розумно, щоб і наше майбутнє було розумним. Не можна покладатись на «якось воно буде», бо така стихійна педагогіка не призводить ні до чого хорошого. На плечах педагогів і батьків сьогодні лежить велика відповідальність: виховувати зі знанням справи, з висоти всієї педагогічної культури, щоб вдавалось якнайкраще. Ця робота складна тим, що вихованню треба постійно вчитися», — коментує Олександр Демарьов.
У книзі дотепно й критично розкрито шлях зародження, розвитку та розквіту школи, де все базується на самоорганізації учнів та принципі «жити, а не готуватися до життя». Цей досвід може стати в пригоді вчителям шкіл будь-якого ґатунку, батькам та всім, хто хоче виховувати розумно.