Живий воркшоп у Сенсі на Хрещатику про те, як зрозуміти свого клієнта, залучати більше покупців і підвищити їхню лояльність.

За 2 години розберемося, як саме у вашому бізнесі працювати з клієнтами та отримувати більший ріст та розвиток.

Воркшоп проведуть Андрій та Марія Миронюк за допомогою MUDRI – першого в Україні карткового набору для стратегування.

ХТО ТАКІ MUDRI?

Картки створені командою Myroniuk Consulting — стратегами, які допомогли сотням компаній зростати. Ми поєднуємо підходи закордонних бізнес шкіл з реальним контекстом українських бізнесів, що дає можливість знайти проривні рішення для росту.
MUDRI — це не просто настільна гра.

Це формат самостратегування, який підійде абсолютно кожному, хто прагне постійного розвитку — особистого, бізнесу чи команди.

Для кого буде цінним воркшоп?

● Для маркетологів, бренд-менеджерів, спеціалістів з продажів
● Для самозайнятих спеціалістів, щоби перевинайти цінність свого продукту для клієнта
● Для підприємців, щоби подивитися на клієнтів зі стратегічного рівня та переосмислити існуючий підхід

Зустрінемося 29 травня о 19:00 у Сенсі на вул. Хрещатик, 34!
Форма для реєстрації: 
ttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdCflTEyZ04P0kYdYVpLSnqMUHwt6ayyiM0ULCwyJkFxFjIQg/viewform